måndag gör jag ingenting, ingenting!

Lördagen var ruggigt bra :)

- Blev kändis i tidningen (corren) , HAHA!
- Trängde mig i kön
- Hittade mig en ny vårdnadshavare
- Lina hittade ett klot, så jag bowlade lite efter stängning
- Jag och lina vart törstiga efter stängning så vi fick köpa dom sista cidrarna.
- Hittade en vaktkompis som lärde mig massa saker (fick lyssna i örsnäckan och snacka med andra vakten)
- Hade serios talk på en båt ?!
- Väckte en grek
- Åt potatisgratäng mitt i natten
- Sov på en tunn madrass och vandrade hem vid halv 8 på möra..

En top notch kväll :) tack vänner för det!



Igår såg jag en jävla massa film och såsade hela dagen och idag har jag haft praktik. Dagen gick snabbt som tusan må jag säga! Härligt, då är det snart helg igen. Blir nog en vit helg för en gång skull !! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0