wanna go back



I try to run but I don't wanna ever leave
'Til the walls are goin' up
In smoke with all our memories






ligger själv hemma i sängen en fredagkväll, lagom deprimerad.

på söndag är det den 7 november och det innebär och för ett år sen, 7/11-09, lämnade jag mitt andra hem.
något som ingen annan kommer kunna förstå, förutom alla dom människorna jag hade med mig på denna resa!

jag hade ett år där jag bara levde till fullo och hade ett jobb! ett jobb som jag saknar..

detta usa-år är och kommer alltid bli oförglömligt & jag SKA tillbaka en dag!

så jävla många minnen och nya vänner som jag är jävligt dålig på att träffa :(

SAKNAR ALLT SOM HAR MED USA ATT GÖRA!

jag saknar :

mina barn
♥ mitt långa blonda hår
mina utspridda vänner runt hela världen ♥
♥ alla äventyr
third edition


jag saknar dessa tider och tänker på dom dagligen!
ingen som någonsin gjort något som detta kommer att kunna förstå .. tyvärr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0