första dagen på praktiken.

Idag har jag lärt mig massa saker, tex hur jobbigt det är att gå upp 05.37 och hur kul man kan ha med syster på bussen till stan :) Sen har jag lärt mig att det var länge sen jag åkte buss i lkpg och att dom inte alls går samma sträckor längre, men vad gör det , för jag får lite motion på morgonen nu :P

Men jag har ju förstås lärt mig massa på mitt jobb, eller min praktik , fast jag kommer nog kalla det jobb , för jag har ett eget stort skrivbord, egen dator, egen mejl, eget nr så JAA, det är mitt jobb ;) förhoppningsvis på riktigt en dag. Men idag har jag iaf sorterat lite papper på morgonen och sedan ringt runt till lite folk, så jävla pinsamt, men jag lär mig nog snart :) Men dagen gick snabbt iaf, tänk om varje dag blir såhär , fan vad kul :D Hoppas på att Ida kommer börja snart också, kommer bli extra kul på jobbet då!

That´s it for today my friends.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0