gillar läget :)

Har ju åter igen varit för lat för en uppdatering , hehe :) Men nu händer det grejer i mitt liv.

Jobbade onsdag, torsdag, fredag och lördag och det var skitroligt, speciellt när man hade så trevliga kollegor :D Nu är det såhär att företaget gillade visst mig extra mycket, så jag kommer troligtvis göra en praktik hos dom nu , och dom håller på att fixa med en tjänst åt mig , great för mig ! Känns som man håller på att få ordning på livet nu :) Så jag hoppas verkligen på det här nu , jag håller tummarna , jag har redan pratat men chefen 3 ggr idag. Så något är på g kan man säga. Linköping here i come :)

I lördags vart det en spontan utgång med kollegor också, då jag egentligen hade tänkt åka hem på kvällen, men vi hade visst 40-50 vinflaskor öppnade som ändå skulle hällas ut så vi passade på att dricka ur några flaskor och fira med champagne. Jag och min nyfunna vän Ida fick för oss om att dra in till stan och fick med oss en fransman och en sloven, hehe. Dom ville se stan och det fick dom också :) Kul kväll som slutade med övernattning i ryd och en cykeltur som heter duga...


GRATTIS KANELBULLEN PÅ DIN DAG


Kommentarer
Postat av: Ida Jonsson

Haha älska cykelfärden hem!! Det var det bästa med hela kvällen! :D

2010-10-08 @ 20:00:18
URL: http://idaelinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0