bakisdag

herregud, det där vinet satte sin spår igår , men OJ vad kul vi hade :) vilket drag vi hade på förfesten och vi gick verkligen all in igår...


VAD MENAR HON !?  ;) haha.. fast igår hamnade jag inte på lustiga ställen , utan jag orsakade mycket lustigheter. Om någon vet vart jag har fått mitt blåmärke i handen ifrån, så kan den ju informera mig om det någongång :) haha. och förövrigt så har poliser inga kapsylöppnare , så nu vet ni om ni någongång skulle få för er att fråga.

Har iaf sovit bort nästan hela denna dag , skönt som fan ! Skallebanken har gått över nu iaf. Tummar upp! Och tummar upp för gårdagens mejl, jag älskar min jobbmejl för tillfället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0