för 21 år sen ...

då kom jag :)



jag måste erkänna att jag aldrig känt mig så här jävla ensam på en födelsedag förut :( men så är det väl när man blir äldre, folk jobbar och har inte tid :P

förra året så firade jag the big 20 i USA, då det inte va så jättestort att fylla 20 där, medans jag idag fyller 21 så är inte det någon big deal här hemma, men det är det som är värsta grejen i USA..  som tur är så kompenserar jag upp det med ett LAS VEGAS brakparty (förfest) på lördag. kul som fan :) hoppas det blir lyckat.

och förra året hade jag min bästa tjej johanna att umgås med hela min födelsedag :) min 20 årsdag är något som jag alltid kommer komma ihåg, jag va till och med ledig på min födelsedag förra året :P



längtar till v44 då jag hoppas att få chansen att träffa dig igen ♥

fick ett sms nyligen om att jag ska vara på min vakt ikväll ?! whats goooooing on , jag är nyfiken :)
tack för alla gratulationer dessutom :D


LET´S MAKE 21 A GOOD YEAR :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0