19 januari

Jag är besatt av en bokjävel... har gått och kikat på en bok jag sett på ica och igår köpte jag den där boken, började läsa den rätt sent på kvällen och jag har nu lyckats läsa 1/3 av boken redan! Jag fastnar och kan inte sluta läsa, vad ska jag göra sen när boken tar slut? NÄR ÄR BOKREAN?! jag har noll koll...

& tummen upp för att jag "bara" gick 1 timme tidigare idag, men att rösten inte alls vill stanna :( men det går väl i rätt riktning iaf :) hoppas på att komma igång med gymmet nästa vecka, då ska vi köra skiten ur kroppen, möööms, och färga lite hår också..

Nu är det dags för lite bok igen ;) om någon undrar så heter den "Mitt nya jag" med min favvis författare som har skrivit alla "shopoholics" böckerna som jag läst... ska leta efter fler böcker av henne, hon är riktigt bra den där Sophie Kinsella!


Kommentarer
Postat av: Maria N

Bokrean brukar börja i slutet av februari. :)

2011-01-20 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0