20 januari 2011

Börjar med ett tack till Maria för bokreasvaret :) Nu ska det sparas extrapengar till böcker iaf ;)

För det andra börjar rösten komma tillbaka lite iaf, men är fortfarande väldigt hes på "jobbet". Men äsch, vafan, nästa vecka är det "lön", hehe, & det innebär att det där nedrans gymkortet ska köpas och sen jävlar ska det kickas ass ...

För det tredje så rakade jag min kallufs idag, håret växer ju som ogräs .. funderar på att boka av min klipptid den 6 feb så jag kan spara ut det längre håret lite, eftersom jag hanterar rakningen alldeles själv nu ju :D

För det fjärde så ska jag lägga mig nu, en ny dag imorgon & då ska jag minsann umgås med min vän som jag kännt längst i hela mitt liv :D På lördag är det räkor som gäller i stan, MÖMS ;)

som sagt , GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0