Jävla sjukvård!

Idag ringde dr CP till mig och sa till mig att jag inte hade en anledning till att vara hemma då jag är "hes" ... men det att jag va 4 timmar på praktiken igår och inte hade någon röst när jag kom hem spelar ingen roll, för jag ska ändå vara på praktiken och hjälpa till så mycket jag kan för jag är där för att lära, och det ska jag göra utan att kunna använda rösten, ÄVEN OM RÖSTEN ÄR DEN SOM ÄR VIKTIG FÖR ATT KUNNA KOMMUNICERA MED BARNEN SOM FÖRSKOLELÄRARE, DET ÄR JU INTE SÅ ATT JAG KAN ANVÄNDA TECKENSPRÅK, JÄVLA KÄRRING!!!! fyfan ska gudarna veta om jag tappar rösten helt eller den inte blir bättre!

KISA SJUKVÅRD SUGER, MEN DET ÄR JU INGET NYTT!! Lägg ner skiten istället!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0