söndag

hoppade över en dag för igår hade jag verkligen inte tid, vaknade 11.23 igår väldigt trött efter fredagkvällen, måste varit all engelska jag & lina snackade och översatte i spelet vi spelade och vann i ;) hehe. kul kväll som attan !! :)

och igår som sagt gick dagen i ett, gick ju upp väldigt sent och fixade sen iordning mig och sedan drog jag och pillan till stan :P & där blev jag av med lite grejer, köpte böcker och kläder :) men till en rimlig summa :D härligt med rea. Sedan blev det maxi och storhandla inför räkkvällen, MÖMS. Hade en supertrevlig kväll med charader, prat och god mat med brudarna :)

Idag har jag faktiskt lite energi över för att fixa och dona i mitt rum (behövs verkligen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0