fortsättning kommer ...

började vid 10 idag och va jävligt taggad, hade röst till att presentera mig, sen bara försvann min röst och jag har knappt kunnat viska. skulle egentligen jobbat lite ikväll också eftersom vi hade en smygöppning, hade varit kul att vara med gänget, ett jävla bra gäng dom har satt ihop! :) jag trivs.
åkte hem vid 6 för att kunna ha någon röst imorgon då det öppnar på riktigt.. har ni inget för er så tycker jag att ni ska svänga förbi allstar sportsbar och kolla in tjejen som spinner flaskor i baren (hon hoppas på att kunna en dag iaf) ;) jag hoppas på att kunna ha någorlunda bra röst imorgon, suger att inte kunna visa framfötterna helt och hållet... man behöver rösten så jädra mycket, TYPISKT! imorgon blir det långdag, men dagen kommer nog flyga förbi :D

glöm inte att titta förbi om ni har vägarna förbi ågatan! :) GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0