går min väg just nu.

härligt att se att det fortfarande är 4 st som läser min blogg? Varför? :)

på senaste har det hänt en massa:

- jag har jobbat rätt mycket inom förskolor och sådär, har varit jätteskönt att göra något om dagarna.

- jag har har skrivit 0.2 på högskoleprovet , funderar på att torka mig i röven med resultatet? Äsch, nu har jag gjort det iaf

- jag har sökt in till förskolelärare

- jag har sökt jobb, gått på arbetsintervju och jag har fått jobbet!


så just nu flyter allt på för mig :) blev uppringd idag av det jobbet som jag va på arbetsintervju på i fredags, jag trodde det va kört, men jag blev förvånad då denna emma ringde till mig idag och sa att jag skulle få bli en i teamet :) jag har alltså fått jobb som bartender, och det är hur underbart som helst! jag har som sagt sökt in till förskoleprogrammet i norrköping, men nu vet jag inte hur det blir, beror på hur mycket denna tjänst blir på `?! men ni som känner mig vet att jag alltid har sagt jobb före skola?? :) så jag hoppas på en bra tjänst eller mycket timmar så jag slipper plugga, men misstro mig inte, jag älskar barn och skulle bra gärna tänka mig att jobba med det i flera år, men att gå i skola i 3,5 år ?? njaae va?

för ett år sen befann jag mig även i magaluf och utbildade mig till bartender, men efter sommaren la jag det liksom lite på hyllan... äntligen får jag chansen och göra det igen .. och jag är sjukt stolt över mig själv över att jag har lyckats med detta på egen hand. vem skulle tro att man skulle bli erbjuden jobb efter att ha gått första arbetsintervjun någonsin , inte jag iaf? JAG ÄR GLAD! äntligen kan jag nog ta mig hemmifrån snart också, det ska bli skönast, att kunna stå på egna ben :)

 

det är mest pågrund av denna nyhet som jag valde att blogga,
vi får se om jag uppdaterar någolunda oftare kanske ;) vem vet?

 


Kommentarer
Postat av: M

UPPDATERA OFTARE FÖR FAN!!!!

2011-05-05 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0