Dont tell me, I don't care, if you hurt.


Har hittat en nya favorit låt (jag har många)
Drake ft Rihanna - Take care

Nu på morgonen har jag fått massor gjort, städat och diskat. Så nu är allt tipp topp igen :)
Bäst att hålla igen när mor kära mor kommer imorgon :D Ska byta in mitt vitrinskåp och hoppas på att jag får ett ordentligt imorgon. Sen kommer fanny och bor hos mig, hon är ju min inneboende framöver, eller min sambo. Så vi ska starta en byggare-bob-klubb när hon kommer ;)

Resten av dagen blir det att skriva på en uppgift tills imorgon och förhoppningsvis bli klar idag, men jag lyckas alltid hitta på något som är mycket roligare, varför gör man så??

Nuggets i ugnen nu också, har blivit asbra på att luncha :) Men ser fram emot lördagen, JULBORD ! Senast jag va på julbord va när jag va uppe och hälsade på Malin 2009 och vi kryssade med hennes familj och vänner, vilka dagar ! Haha.

UPPGIFT VAR DET

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :)

2011-11-24 @ 12:03:30
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: malin

Jaa vi planerar en till kryssning. dra med dig gänget o kom ! :-)

2011-11-24 @ 16:29:55
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0