thank god it´s friday


Fast en annan har ju haft helg sen igår :)

Idag har jag sysselsatt mig med att handla (längtar till nästa fredag för just nu gråter ekonomin), ska ta tag i att baka sen också, får ju gäster ikväll :) Tur att någon vill umgås iaf. Jag bakade faktiskt igår också, slog till med en cheesecake, eftersom jag va tvungen att använda upp ingredienserna.

Igår kom även vaktmästarna efter ca 2,5 månads väntan, så nu har jag en kupa i badrummet och en knapp till ugnsluckan och dom sänkte även värmen på toan och täppte till något i fönstret som gjorde att det drog kallt, så nu är det varmt och skönt här hemma :) Imorgon blir det tvättstugan också för första gången sen inflytt! (tur att man har haft föräldrar som man kan tvätta hos). Dock saknar jag fortfarande en "parkeringsgrej" till tvättstugan, men en papperslapp för duga för tillfället.

Lite mat skulle inte sitta fel, idag får det bli tacofärs med massa grönsaker, YUM !
Än syns det inte att man är student för jag har inte behövt leva på nudlar hittills.

TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0