Skinny bitch.

 
Det är vad fanny kallar mig iaf ;)
Nu har jag flyttat hem till Norrköping och det är skönt som tusan.
Sen jag har flyttat hem så har jag gått ner 2,6 Kg, JUST SAYIN ;)
Jag har skaffat kontroll igen efter att ha haft en månad med slapp.
Nu kommer jag i massor av mina gamla byxor och jag skulle visa
fanny en skjorta förut som jag köpte i juni och armarna gled i perfekt
i skjortan, och jag insåg att det va inte den rätta skjortan, utan en
gammal tight skjorta. DET ÄR PEPP OM NÅGOT ! :)
 

Jag är nu 1 jäkla hg från 20 kg och 5 hg från delmål 3!
Det blir en promenad snart och förhoppningsvis har jag
iaf spräckt 20 kg imorgon :) Jag är grymt stolt över mig själv!
 
Förövrigt så skrev jag omtenta idag, och det kändes fasiken bra,
trots att jag misslyckades på en viktig fråga, men jag hoppas på
mirakel så jag klarar den, för jag skrev på allt iaf! Och alla böckerna
är beställa, så nu väntar jag på att skolan ska börja :)
 
TACK OCH HEJ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0