Förändringen är slutförd :)


Det har tagit sina dagar, men snabbt har det gått (då jag varit hemma i Kisa över helgen). Någon anonym från Kisa ville tydligen se bilder, så jag får väl lägga upp några då :)

Mycket finare när det blev ljusare.

Hyllan från Chilli har åkt upp på väggen.

Fräschare spishörna.

Klockan från Chilli hänger också där,
den första var ju trasig, så fick åka in och byta den.

PASSAR PERFEKT :)

 

Vad sägs om köket? Blev det bättre, eller sämre? För dom som missat att det har skett en förändring så finns förebilder i gamla inlägg, så det är bara att kika där för att se skillnaden. Jag är jättenöjd med köket! :) Nu är det mer "mitt".

I förrgår startade jag och Pillan projekt hallen. Då någon inte riktigt orkat jämna ut färgen i hallen så har det varit fruktansvärt fläckigt. Så jag har egentligen bara strykt på ett lager för att jämna ut den vita färgen. Vi spacklade över alla hål som inte gjorts sen 1800-talet kanske ;) Så nu är det inte många hål i väggarna heller. Bara de som vi har gjort för mina nya möbler. Blev även ett litet missförstånd när vi mätte, så okej, ett extra hål finns där ;) Så igår blev även det projektet färdigt. Hade inte klarat hallen utan Pillan ♥ Tack för dessa två hjälpdagar från dig!

 

Så hallen ser ut såhär nu :)

Den jätterosa tavlan från Chilli hittade sin plats.

 

Några kommentarer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0