Lycka.

Hej Erica,

Jag har nu läst både din gamla text och den nya, kompletterade texten och jag tycker att du verkligen bearbetat innehållet bättre denna gång, och också ställt dig en fråga som du har svarat på, så nu har du ett godkänt!

Lycka till i fortsätnningen!

MVH

Polly

 


Förstå känslan när man får ett sånt här besked, jag har verkligen kämpat med den där uppsatsen och skitit i denna kurs, bara för att komma ifatt och göra klart termin 1 . För att klargöra hur mycket jag har lyckats åstakomma dom senaste två veckor: för två veckor sedan hade jag 6,5 hp. Alltså inte jättemycket, en termin är på 30 hp. Just nu ligger jag på 24,5 hp. Så gissa om jag är glad? Jag har två grejer att göra, en komplettering av en uppsats + en muntlig redovisning som jag missade då jag valde att åka till stöten istället. Jag kan faktiskt vara grymt stolt över mig själv idag! Därför ska jag ta tag i tentan till nästa vecka nu, även om jag ligger 100 mil efter alla andra i det just nu.

 

Jag är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0