2012

Nytt år, nya tag!

Har legat på latsidan med bloggen, men man får faktiskt skylla på jul och nyår och att man varit upptagen. Julen firades som sagt tidigare i familjen johansson iår. Jag blev supernöjd över mina fina grejer;
- Snowboard + skor
- Blender
- Hårfön
- Shabby chic låda med "te" på
- Bhar
- Presentkort
- Muggar
- Pengar

Det var nog allt, men det har även blivit några julklappar till mig själv, haha :)

Har träffat släkt x2 och haft bebismys x1000 :)

Nyår spenderade hemma med mamma och pappa med vänner, lugn dag för mig faktiskt. SKÖNT!! Jag kan faktiskt överväga ett nyktert nyår nästa år.

Imorgon blir det en sväng hem till norrpan för att fixa papper så att jag kan ansöka om bostadsbidrag och så ska jag rensa posten och massa skit, har ju inte varit hemma på ett tag. Ska packa kläder inför stöten också, bara en vecka kvar, GRYMT! Dock är bara 5 av 30 backar öppna, så denna vecka hoppas vi på snö minsann :)

 

GOTT NYTT ALLESAMMANS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0