En dag med besked.


Idag har det kommit många besked, vissa bättre än andra. Jag har åtminstone fått G på en av uppgifterna som jag fick göra om. Dock är den där jädra uppsatsen inte godkänd, så det är väl bara att ta tag i den där, för den ska in redan den 9 februari igen. Bästa beskedet var ändå att jag kommer få bostadsbidrag :) Ser lovande ut för året, jag slipper nu panika över pengar. SKÖNT! Ska bara ringa och dubbelchecka med försäkringskassan så att de inte råkat skriva fel på en av inkomstuppgifterna, blir inte roligt att istället betala tillbaka pengar, så ska bara kolla.

Så min dag är perfekt hittills.

Igår så läste jag ut Elsas Mode och började på Elsas Värld då den slutade så värdelöst och lämnade mig nyfiken ;) Men idag har jag inte tid att läsa så mycket, för jag har litteratur som ska läsas istället, dock inte så mycket.

Magen vill ha mat nu, så jag tror jag ska lyxa till det en måndag såhär, speciellt med så många "bra" besked :)

WOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0