En shopaholics bekännelse.


Ikväll ska jag se filmen nämnd ovan. Kan behövas :) Slösade massa pengar på inredning i fredags. Men fint hemma kommer det säkert bli! Köpte hallmöblerna, en tavellist med "livets goda" på, en tavla, hushållspappershållare, en klocka och lite annat smått och gott. Kom ju på efteråt att jävlar, jag skulle ju åka buss hem. Som tur vill min älskade vän Pernilla följa med mig till Norrköping och bo hos mig :D Så det löste sig ändå.

Ska bli spännande och se hur köket ser ut och hur mycket det luktar i mitt hem sen det fått vila i några dagar ;) Hoppas färgen är bra, för jag orkar inte måla ännu en gång, måste ju måla hallen också. För på fredag har jag bjudit hem till fest. Länge sen det blev partaj nu. Får väl köpa massa doftljus på Ikea imorgon om det ska lukta lagom gott och inte målarfärg :)

Har en film att se på! Har ju tvättat mina kräkskläder som Novalie fixade till förut, jag tror inte hon tycker om sin gudmor, bara lite ibland. Men jag gillar henne trots att hon kanske inte gillar mig lika mycket ! :D ♥

SO LONG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar på bilder:))alltid kul o se förändringar.Kram på dig

2012-01-31 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0