Finito.


Skulle haft en föreläsning mellan 10 och 12 idag, men den blev inställd pga sjukdom. Tur att jag kollade facebook innan skolan då jag hade lite tid över. Annars hade jag varit mer frustrerad idag tror jag. Eftersom jag fick mer ledig tid så målade jag ett tredje lager i köket. Nu ser det riktigt bra ut faktiskt, en liten fläck här och där, men överlag är jag nöjd med målandet, för att vara första gången förstås :) Nu blir det ledighet och det firas med att åka hem till Kisa över helgen. Väntar på att mamma ska sluta jobbet. Åkte campusbussen till hennes jobb och det hade hänt en olycka på E4an, så vi hann precis förbi innan ambulans var på plats, det var tur, annars hade jag suttit fast på motorvägen, för nu är det tydligen stopp ;) Ibland ska man ha tur, och det hade jag med spårvagnen också, fick springa efter det och chauffören var snäll och stannade :)

Bebismys i helgen också

Trevlig fredag och helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0