Shop until u drop.


Har jag hört. Och det har jag verkligen gjort idag :) Älskade Fanny körde runt mig som en jävla Queen, "kör mig dit", "jag vill dit" , stackars henne. hehe. Har köpt så himla mycket nödvändiga saker idag eftersom lönen så fint pyntade på mitt konto igår och Csn idag. Köpt en bänk till hallen (som ska monteras senare) och sedan gardiner till sovrummet som inte släpper in solljus. Det har sett förjävligt ut i sovrummet då jag haft trasiga persienner och fått hänga upp en filt, så tråkigt att ha nerdraget hela tiden eftersom det var trasigt. Så det blev en enorm skillnad med nya gardiner där.

Köpt färg m. tillbehör också, för nu ska köket bli så jävla fräscht. Skulle även köpt mer hallmöbler, men dom va slut och kom in imorgon. Får bli att köpa en annan gång eftersom jag inte har bil, såvida jag inte väljer att promenera imorgon och bära tungt ;) eller ta racercykeln (som förövrigt har pyspunka som jag själv inte kan laga fastän pappa sagt cirka fyrtioelva gånger hur man gör).

Jag har även storhandlat mat, fy vilken ångest jag har haft dom senaste veckorna när det bokstavligt talat har ekat i mitt kylskåp. Men nu är det så fullt som det kan bli :) Det blev dyrt, men det var det värt. Har köpt mig en badrumsvåg nu också och en brödrost ;) Skulle så snällt bjuda Pillan på rostade mackor till frukost i lördags, men kom på att jag inte ägde en rost, så det var ju nästan en måste att köpa, 129 kr på mediamarkt, skitbra !

Blev flötig middag på Max också, bjöd min vän som så snällt står ut med mig, trots att hon är ute på sena nattäventyr nu för tiden och är skit trött ;) Hade massa kuponger på Max, så vi köpte två menyer och fick en maxbox på köpet, jävlar vad pommes det blev, hehe. Fick ju finaste drinkglaset till boxen också. Så jag blev nöjd, nu kommer jag vara finast på fest ju.

Stor skillnad :) Har ingen före-bild dock.

Finfina vågen.

Det icke-ekande kylskåpet.

Bästa drinkglaset.

Såhär sammanfattar jag min dag ;)

 

Montering var det ju och ledig dag imorgon. En föreläsning på fredag, sen kommer jag hem till Kisa över helgen :) Mys. Och nästa helg bjuder på kalas. wohooo. Jag längtar!

Tjillevippen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0