Vem behöver en karl egentligen?

Jag klarar mig så mycket bättre själv ;) Igårkväll satte jag ihop min maui bänk från Jysk, kanonbra blev det. Ser dock lite tomt ut utan de andra möblerna som jag inte fixat med än, ska ju måla om en omgång i hallen också, så inte lönt att sätta upp de nu ändå. De gamla hänger förstås kvar :P


Såhär fint är det för tillfället ;)

Jag har plockat i köket, diskat och tagit ner gardinstången och lite. Måste upp till tempo för att kolla om de har sopsäckar som jag kan klippa och tejpa upp i köket som skydd. Ska köra en rengöring utav väggarna också innan jag börjar måla. Har tagit lite före bilder så man kan se resultat sen. Det kan bli bra, men det kan gå åt helvete också ;)

Jag har nog Sveriges minsta köksbord, men inte får jag ut det från köket för det.

Bevis på att jag diskat där också ;)

 

Följ mig och förvandlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0