Böcker.

Böcker är ett helt mysterium. Häromdagen fick vi ut litteraturlistan för höstterminen och den är inte rolig att titta på. 14 litteraturer varav en går att skriva ut, en har jag redan och en finns i skolan. Så 11 böcker ska jag lyckas skaffa mig. Bara en av böckerna kostar 402 kr. Kommer bli en dyr kurs, men samtidigt så håller den ju på hela hösten, så varför gnälla egentligen? En del av böcker finns inte ens att hitta, inte vad jag lyckats med iaf. Får vänta några veckor och se om dom dyker upp.
 
Men jag tycker jag är bra som redan kollat upp material. Tydligen skulle en bok läsas i sommar, kanske dags att beställa den då och få det gjort. Jag kanske borde börja plugga till omtentan i augusti också och kanske ta tag i den där kompletterande uppsatsen som släpar? Kanske en annan dag? ;)
 
TIME WILL TELL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0