Förslappad.

Usch, jag som skulle ta tag i det. Jävlar vad jag har vräkt i mig massa onödigt i helgen, imorgon är det måndag och då tar jag tag i det igen och går mina promenader :) Ska jobba en sväng imorgon också, cash is king.
 
Igår var verkligen en heldag med Pillan ♥ Vi jobbade och sen körde vi folk till Åtvidaberg och till Vimmerby och åkte safari (såg diverse djur på natten). Vi såg en asbra film, åt supergod mat och spelade några rundor yatzy. Jag har varit helt slut i kroppen idag för det blev sent. Hämtade hem syster som varit på P&L i veckan. Nu slipper jag vara själv hela tiden.
 
Bäst att sova, jag luktar både makrill och tonfisk och måste gå upp tidigt för att duscha imorgon. Hahah. Grattis Spanien till guldet btw.
 
GONATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0