Måndag.

 
Lördagen var kanonkul, träffade på gamla som nya vänner :) Blev dock en aning för mycker rosé och för mycket tequila, men annars så var det top notch.
 
 
Jag är supernära mitt delmål 2, eller ja, jag var under det med 6 hg igår, men vill inte räkna det som att jag uppnått det då det var tack vare alkoholen och jag vet att det smäller på senare och det gjorde det. Så nu är jag 4 hg ifrån delmålet. Jag måste lägga i en växel för att jag har tydligen lovat att om 5,4 kg ska vi äta på smultronstället, ge mig ett par veckor så är jag där :)
 
Denna vecka är en ordentlig jobbvecka, jobb varje veckodag och idag jobbar jag kväll för första gången :)
 
LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0