Premiär.

Idag har jag minsann legat ute i solen hela dagen och bränt ryggen pyttelite :P Pillan kom upp och sällskapade efter jobbet och vi stekte lagom. Sedan tog vi en promenad med Beatrice och hundarna :) Jag och pillan körde på stavgång (första gången), så himla fjantig man måste se ut, men jag fick in ett bra flow iaf.
 
 
Efter promenaden packade jag och pillan in oss i bilen tillsammans med sally och freja och åkte och badade. Premiärdopp minsann, kallt till en början sedan var det riktigt behagligt. synd att en tjurtant skulle förstöra hela kvällen bara.
 
Men dagen har varit topp notch iaf, fler sånna dagar i sommar tack :)
 
HAPPY 4TH OF JULY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0