Katrin Zytomierska

Vilken peppande kvinna allstå ! Igår landande den boken i mina föräldrars brevlåda och jag är grymt imponerad av henne. Så igår bestämde jag mig att nu fan får det vara lchf på riktigt med start idag (med undantag på midsommar såklart ;)). Fram till dess ska jag köra stenhårt med min nya guru till hjälp.

Min resa börjar ju inte riktigt idag, utan den startade för ca 1,5 månad sen då det verkligen sa stopp för mig att nu fan får det räcka, jag bestämde mig att jag skulle ta tag i det och jag började lite smått. För jag visste att jag skulle till Frankrike (som va helt underbart) och det skulle bli mina sista unnadagar innan jag körde igång. Den 14 maj kom vi hem från Frankrike och den 15 maj startade jag att dricka modifast i 15 dagar och det resulterade i 6 kg viktnedgång. Efter den avslutade kuren började jag lätt med lchf (eftersom jag ätit mycket lchf innan och vet att det funkar på mig). Självklart gick jag upp när jag började äta mat igen, men det har gått neråt, och idag en månad senare har jag gått ner 10 kg totalt sen jag bestämde mig att nu fick det vara nog. Jag tycker själv att jag är jävligt grym !

Jag måste erkänna att motivationen försvann för jag har stått still ett bra tag också, men nu är den tillbaka och bara för skoj skull tog jag mått idag och min rumpa har minskat 6 cm och magen 10 cm . Härligt! Nu kör jag. Ska försöka blogga om min resa i mån av tid och lust.

77 Kg, here i come !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0