Skolan.

Idag har jag varit i Norrköping och hämtat räkningar och min orkidé och så lite skolarbete som jag ska göra i slutet av sommaren. Sen passade jag på att leka lite med Fanny i Linköping medan mamma jobbade. Min kära hjälpte mig med mitt del 1 i håret :) Blev jättenöjd, trots att mitt röda inte ville släppa från förra gången. Pillan ska hjälpa mig med del 2 :)
 
Idag fick jag även besked om min portfolio som jag skrev innan sommarlovet, den var på 18101 tecken, varav det var flera bilagor. Så totalt lämnade jag in 21 sidor, hör och häpna : jag blev GODKÄND . Sen när hände det senast? Jag har verkligen kämpat med skrivuppgifter på universitetet och fått göra om i stort sett alla uppsatser/rapporter. Så detta gjorde verkligen min dag.

Om en timme ska jag till solarieöarna med min älskade vän Pillan , vi ska bli midsommarbruna :) Efter det blir det som sagt del två i mitt hårprojekt ;) Stay tuned.
 
LYCKLIG TJEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0