Första dagen.

Cykelturen till VFUn gick kanonbra, dock var det riktigt kämpigt då det bara var uppför till praktiken, men jag var snyggt svettig när jag kom fram iaf ;) Skrattade så dant åt ett litet tjejgäng som satt och sjöng och så hörde jag melodin till eric amarillos sommarplåga "vill du ligga med mig då" och tänkte: HUH??? Men som tur var så sjöng dom " vill du leka med mig då, om sanningen ska fram?" , hahaha. Barn är roliga, därför är jag supernöjd med min framtida karriär som förskollärare och jag har världsbästa handledaren också !

Jag ska faktiskt erkänna att jag är svintrött och troligtvis somnar runt 10 , därmed missar jag "djungelns drottning" , värdelöst att sätta det så sent !

Just det, lagade kycklinggryta förut, och jag använde världens största paprika EVER !! Nästan större än min hand.

TOLD YOU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0