Fyra mil.

Idag var vädret katastrofalt dåligt , cyklade i motvind, men jag gav mig fan på att ta alla uppförsbackar utan att kliva av, OCH DET GJORDE JAG !! :) Dock var jag knappt vid liv när jag kom fram ;) hehe. Nu har jag kommit upp i fyra mil åtminstone.

Helgen var kanon, blev en spontan billig utekväll med fanny i fredags :) Och i lördags pluggade jag lite och sov mest. Har varit en lugn och skön helg där jag bara har tagit igen mig typ.

Idag räddades även min sommar då jag tog reda på skatteåterbäringen, kan bo kvar iaf :) WOHO.

Och på fredag får jag pengar och då kommer älskade mamma och syster och ställer upp för mig så jag kan handla mat (så slipper jag göra det på cykeln). Blir även en liten shoppingrunda med syster innan mamma kommer :) Syster kommer även på torsdag och myser här och sover över, FRIVILLIGT :D


Fanny och jag i fredags innan utgång.

 

Nej, nu måste jag lägga mig, ska upp vid 6 imorgon för jag börjar vid 7 :P Har till och med förberett frukosten för imorgon så jag kanske kan ta en sovmorgon till 10 över 6 eller något ;) VUXET.

GONATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0